AFV - Karriär och köksbesvär

Det blev ingen matte för min del. Jag skrev lite i mina kalendrar och läste UNF:s senaste tidning och sen så skulle jag göra matte men såg att jag var tvungen att göra linjer i kanterna och efter det så orkade jag inte räkna.
Dåligt jag vet men jag ska göra det i helgen hade jag tänkt, måste verkligen det. Hade ju ingen matte förra veckan så ligger lite efter i mitt egna schema. Tror jag ska göra ett skriftligt schema till mig själv där jag skriver hur långt jag måste jobba varje vecka så jag kan göra NP i MA-B denna terminen, är i kapitel 3 och har bara ett kvar efter det. Provet är typ i maj eller juni så måste jobba på, verkligen! Senast sista april måste kapitel 3 vara klart så jag kan börja på kapitel 4. Måste verkligen fråga Henrik när provet är...

För ett tag sen så köpte jag och mamma lite böcker. Jag köpte en och hon två tror jag. Den jag köpte heter
"Karriär & köksbesvär" och jag hade tänkt börja läsa den rätt snart :) Men kanske borde göra matte först...

Så ser boken ut och jag hoppas verkligen den är bra!

Nu tror jag att jag ska äta, kollar på AFV men det slutar snart så då får jag göra något annat, har lite inspelningar jag ska kolla på. Igår var det ju onsdag vilket betyder GLEE vilket man måste se :) Hörde en låt igår som jag tycker är bra och den lät bra när hon sjöng den i serien med, så det ska jag se på :)
Men nu blir det nog nudlar men ska kolla med pappa och My först!

xoxo linda