Coca Cola!

Lyssnar på musik och dricker avslagen cola, mums :D Är typ den ända i familjen som tycker läsk ska vara avslagen, har lite problem med kolsyra. Då iskall och avslagen, perfekt!
Har typ precis kommit hem efter att jag har varit ute och gått med mamma i det fina vädret, så skönt! I solen visade det 14+ grader, hur glad blir man inte då? :D

Imon ska jag till Växjö med My och eventuellt "mitt ragg" som My kallar honom. Maxi då alltså. Men hur det än blir så kommer det nog bli trevligt :D Om det inte regnar...
Har planerat att köpa ett par färgade linser, men det beror på hur länge dom håller, vill ha 1 år men tror dom jag vill ha är 3 månader bara. Och det vill jag inte ha! Så får se hur jag gör :)

Skola idag, gjorde tidning och det va väl helt okej. Gick rätt fort så jag har kunnat ta det lugnt och göra vad jag vill :) Förra veckan fick vi papper på valen inför 2an och jag har problem med hur jag ska göra så det blir ett snack med min mentor. Lappen ska in på torsdag men jag e ju inte i skolan förens då så hinner inte prata så vi ska se om vi kan skjuta upp det till måndag då jag har mitt utvecklingssamtal/styrkesamtal. Mejlade Linus innan så ska snart se om jag har svar (Y)

Just nu är det en låt med Tokio Hotel som spelas i mina högtalare <3


En bild på bandet :)

xoxo linda