Fredag!

Äntligen fredag! säger jag. Tur att jag blev sjuk igår typ för då missar jag inte mycket i skolan och kan vila upp mig under helgen. Hoppas bara att jag blir frisk nu med, suger att vara så här.
Men skulle ju inte klaga på det ju..

Hade test på engelskan som var inför det nationella som vi ska ha i maj. Gick väl ganska bra, kunde självklart gått bättre men jag gjorde i alal fall mitt bästa :)
När man va klar så skulle man börja jobba på sitt "tal" som vi ska göra på engelska, samma som på svenskan fast något nytt och det behöver vara minst 3 minuter. Jag har valt att prata om Tokio Hotel och kom precis på att jag inte ska redovisa för idioterna så nu kan dom inte skrika bög eller göra något sånt, för dom är inte där :D Blev lite gladare nu faktiskt. Men, det ska redovisas 6 maj och jag har hittat nästan all min fakta nu fast det står på svenska. Glömde bort att det var på engelska så jag får väl översätta det sen bara :)

Sångaren i TH :)

Efter det var det idrott och den va väl helt okej, fick anfall 2 ggr och början på ett tredje så jag kunde inte vara med så mycket. Tur att Henrik lyssnar på mig :) Men jag antar att det syntes på mig också.

Inget jobb idag för mamma behövde jobba med annat. Blev precis bländad av solen i grannens fönster och det känns kul att den är framme :D

Måste duscha idag så funderar på om jag ska ta och göra det snart, borde göra en hårinpakning med så det ska jag nog roa mig med sen, tur att det går fort.

xoxo linda