God morgon!

Vaknade för typ 30 minuter sen för att Göran är jobbig...

Har inte skrivit på ett tag men här kommer en kort sammanfattning:
Måndag: Åkte till Älmhult med My, Amanada och Nicole och var hemma hos Elin med Elin och Susanna. Vi badade, grillade och kollade på film. Hade kul och trevligt :) Sen låg jag, My och Amanda och pratade till kvart i fem på natten men jag var ändå uppe innan halv tio och va jätte pigg :P

Tisdag: Vaknade som sagt innan halv tio och jag tror Nicole och My va vakna då så vi gick ut och solade med hundarna. Varmt och skönt! Åkte hem vid fyra tiden och städade altanen.

Onsdag: Blev inte klar med altanen så fixade klart den och sen tog jag tåget till Växjö för att vara med älskling. Vi satte oss vid sjön och pratade och hade mysigt. Sen gick vi till lägenheten efter ett tag och där kollade vi på film och TV och hade mysigt :) Han åkte hem lite innan nio och sen kom mamma och hämtade mig runt halv 11.

Torsdag: Idag har det inte hunnit hända så speciellt mycket men jag ska till vårdcentralen 11:20 så vi får se hur det går. Bra hoppas jag men det gör man väl alltid :P
Senare idag så ska vi till lasarettet i Växjö för mormor opererades igår så vi ska hälsa på lite :) 

Nu ska jag börja fixa mig lite och kanske se om My är vaken :P

xoxo linda