Linkin park

Sitter och jobbar med det där arbetet jag skrev om. Jag har faktiskt kommit en bit på väg nu, jag måste hitta fakta så jag pratar i minst 2 minuter till och det är lite svårt att avgöra hur mycket det är men det är bara att jobba på.
Jag har nog inte hittat för en minut ännu men jag ska öva och läsa lite långsamt istället så kanske man drar ut på tiden lite ;)


Som sagt, tur att man har musik men hade varit kul om man hade haft något att chatta eller messa med samtidigt! Men men, jag överlever ju :)
Känns bara som att man inte kommer göra ett skit idag men jag känner att jag vill göra något. Jag vill åka till mormor men My sover hos Hannes och så ska dom fira hans kusin så vet inte hur sen hon kan bli idag ju. Annars går jag och köper något onyttigt och kollar på film :D Undrar vilken bara...
Älskar ju Harry Potter filmerna så kanske blir någon sån? :)

Kom precis på att jag skulle kolla vad EP betyder, har bara vad det betyder på svenska men eftersom det är förkortat från engelskan så kan det ju vara bra att ha med, plus att då dödar man ju någon sekund där med :)

Nu ska jag fortsätta jobba och känna mig duktig! Jag ska ju göra om min PowerPoint, eller inte göra om men jag får ändra lite och lägga till något med, men det klarar jag!
Har bara så otroligt ont i tänderna så jag undrar hur hårt jag har gnisslat inatt för det känns inte skönt :( KAnske drömde något som gjorde mig arg? Minns nämnligen inte vad jag har drömt inatt, om jag nu har det då...

xoxo linda