Mätt och trött

Har nästan precis ätit så är jätte mätt och trött! Blir alltid det av att äta men fattar inte varför...
Har i alla fall gjort klart matten för denna veckan! Känner skit bra att jag faktiskt gjorde den till slut. Om jag inte har något att göra ikväll så får jag väl göra någon sida till så jag ligger lite före min planering, det är ju faktistk aldrig fel att göra det. Jag har ju veckan då provet är på mig att öva, typ göra alla små test i boken, så jag hoppas det går bra, måste i alla fall få G annars är det ju sjukt dåligt!

Har fixat lite låtar till mamma. Några hade jag, andra laddade jag ner, men jag är inte ens nära halv vägs till att bli klar så hon får dom inte än för det hinner jag inte. Men men, jag hinner fixa det med.

Vet fortfarande inte om sötnosen kommer imon eller inte eftersom han inte e hemma just nu och har fortfarande inte fixat SMS -.-' Men han måste logga in sen :P

Funderar på vad jag ska göra nu. Har inga speciella inspelningar att kollla på, har bara några filmer men vet inte om jag orkar kolla på det eller inte. Men det löser sig nog. Eller om jag ska ta och göra lite på min redovisning, men har en lektion till på mig men hade tänk öva lite så, men jag kan spara det till dess. Även om det e lite kvar att göra.

xoxo linda
#1 - Leiflotta

Looks good! Many thanks, Thanks much!