Matte matte och åter matte

Har gjort klart mitt schema över hur mycket matte jag måste räkna tills provet och det är ca 11 sidor varje vecka men får väl glädja mig med att några sidor har typ två tal så känns ju skönt.
Så just nu sitter jag och gör matte, har inte ens gjort en sida men det kan ju också va för jag har suttit och gjort klart mitt schema ^^

Hade mitt samtal idag och min lärare rekomenderar att jag gör om MA B kursen om jag INTE får VG på NP som är 17 maj. Suger tycker jag eftersom jag inte fick det på NP i MA A förra året, men visst...
Va typ ett poäng ifrån eller något. Men just nu känner jag att jag inte vill göra om kursen, har ingen lust alls att sitta med samma bok i en termin till.
Men annars gick det väl helt okej på samtalet. Mamma tyckte det gick bra men jag tyckte nog mer att dom kunde sagt bättre saker, så typ helt okej.

Hade brandövning idag och det va tur att vädret var underbart för annars hade det inte varit kul att stå där ute. Vädret har faktiskt varit jätte bra idag, blåst lite mkt ibland men annars jätte bra :D

xoxo linda