Mot mormor :)

Sitter och lyssnar på musik och sjunger lite, sånt e kul :) Men i alla fall, som rubriken säger så ska vi till mormor idag och det är nog rätt så snart :)

Har precis tvättat håret så är det bara att duscha när jag kommer hem sen så slipper jag somna med blött hår och vakna som ett troll ;) Och jag har en stark känsla av att det kan bli sent, det brukar det bli och det är nackdelen med att åka på en söndag, men hon firade tydligen min mosters man igår så hade ju ändå inte kunnat åka då :)

Är ledig på tisdag och onsdag, studiedag båda dagarna så det är skönt :D
På tisdag åker jag och syrran till Växjö, blir nog kul :) Funderar på om vi ska fråga Janeth om hon vill följa med, hmm...
På onsdag drar jag, My och Janeth till våran förra skola och hälsar på lite :) Brukar hänga i musiksalen så blir nog det då med, tycker det är kul för jag saknar musiken rätt mkt, väldigt mkt faktiskt. Så hoppas dom e där så vi kan komma :D
Kanske ska kolla så dom inte e lediga någon av dom dagarna :o

Nej, nu ska jag fortsätta spela Harpan och lyssna på musik tills vi ska åka, och känner på mig att det är väldigt snart ^^
Hoppas Linus e inne!

xoxo linda