Ont i huvet

Skulle hämtat mormor på sjukhuset idag men sen fick hon inte komma hem så vi körde hem till hennes hus för att fixa kläder och så hälsade vi på hos min moster lite. Trevligt :)
Övningskörde hem och om jag får säga det själv så tycker jag det gick rätt bra :D

Sen bestämdes det att jag skulle till Älsklingen för dom skulle grilla och hans pappa ville att jag skulle komma. Så jag skulle ta bussen 16:48 från stationen och det gjorde jag men vi hinner inte ens lämna Alvesta innan vi blir påkörda av en bil, antagligen med flit för han körde fort som fan där i från så vi blir kvar på platsen i ca 35 minuter för vi skulle vänta på polisen och sånt. Till sist kunde vi åka och jag va i växjö 4 minuter innan bussen mor Åseda skulle gå så jag hade tur. Min buss skulle va framme 17:15 men va framme 17:51 och bussen till Maci gick 17:55 så jag hade tur :P
När jag kom dit jag skulle hoppa av så fick jag vänta i ca 30 minuter på att Maxi och hans pappa skulle hämta mig, men då visade det sig att mitt SMS inte kom fram förens 30 minuter senare så det va därför jag fick vänta. Inte min tur dag precis. Men hos Maxi va det mysigt i alla fall, hela familjen tände en brasa ute så satt vi där, riktigt mysigt!
Gör jag gärna om :)

Nu e jag hemma och har sjukt ont i mitt huvud så ska gå och lägga mig snart, måste bara fixa mig först!

xoxo linda