Sjuk...

Känner mig inte alls pigg idag, gissar på My och Maxi, så gulligt av dom!
Men nu ska jag inte klaga, räcker med det lilla ;)

Idag va det skola och jag ahde redovisning, måste säga att det gick jätte bra, 10000 ggr bättre än jag hade räknat med :D Så är faktiskt nöjd, men måste få VG på den för att jag ska kunna få VG i SV i ettan, så hoppas hoppas hoppas!
På rasten gick jag till Maxi och sen kom även Robin och Ivandi, trevlans (Y)

My hämtade mig på moppen för hon va hemma och jag stack vid lunch så tack för skjutsen!
Här är klippet jag pratade om för ett tag sen, hittade en lite annourlunda version, men det ända som skiljer e början, resten är lika illa som den jag såg va ;)


Sitter och kollar på HP5 just nu men ska göra lite matte eftersom jag missade den idag. Känner verkligen inte för att komma imon, men vi ska troligen börja på något nytt i ENG så måste komma känns det som, plus att det är idrott då med så. Jag gillar idrotten även om det inte syns och jag inte anstränger mig så mycket. Men jag gillar den och jag gillar att Idrott & Hälsa B är obligatoriskt för min klass, annars hade jag valt det ändå tror jag, så det e bra!

Va ute lite med My och katterna innan, gud va söta och glada dom va :D

xoxo linda
#1 - syrran

vassegod;)

tack för att du tycker jag va så söt och glad ute ;) xD