Tröööööööööööött

Trotts att jag sov 11 timmar så har jag varit trött ett bra tag nu. Hoppas man kan somna tidigt ikväll, tog ca 2 h att göra det igår så det vill jag inte idag. Har gjort matte idag, har ca 4 sidor kvar för denna veckan. Har matte imon så får se om jag gör klart dom då! På kvällen ska vi till G-kulla och kolla på "Sång Kånstest". Janeth sa att våran gamla musiklärare bjöd in oss så vi drar dit :) Hoppas bara att magen inte bråkar då. Den gör det idag men pappa säger att det e magkatarr eller hur man stavar det. Åt ingen "Varm mat" igår men idag gjorde jag spagettiringar i tomatsås, va väl helt okej men blev äckligt efter ett tag. HAr ju mensverk med och då brukar jag inte äta speciellt mycket. Men som det ser ut nu så blir det skola imon!

Va ute med katterna innan, hittade Lisa på ett lite kul ställe.

Kolla så söt hon är <3

Pratade med Maxi innan och om han inte har något att göra på valborg så kanske han följer med oss till mormor :) Men ska inte hoppas för mkt för han hittar säkert något annat att göra :P

xoxo linda