Vädret, <3

Även idag har det varit väldigt varmt ute :) När jag skulle gå till bussen så gick My i linne och shorts och hon frös inte ens. Jag hade mer på mig men jag höll på och dö för jag va så varm och det gillas!
Men det va ju inte så skönt på bussen då när vi blev påkörda, tur att vi fick gå ut i alla fall för jag satt vid fönstret som fick massa sol så jag hade nog haft en fin bärnna och halv död. Men jag hade vatten med mig så hade ju klarat mig!

Får se om jag e med Maxi imon med, annars e jag nog ute och gör lite matte om vädret är underbart igen :) Kanske drar med syrran på en runda om hon vill/kan/orkar. Får se om vi ska hämta mormor imon istället om hon får komma hem :)

Måste verkligen fixa bilder. Vill ha mitt skadestånd så jag kan köpa mig en ny kamera, typ en sån som My för hennes e ju jätte bra tycker jag!

xoxo linda