You better die young baby

Låter det i mina högtalare just nu :) Sitter nämnligen vid min dator och spela Harpan och musik just nu. Har en liten diskussion med Robin på Facebook om mig och My angående våran likhet. Jag tänkte att jag gör en bild med mig och My på så ska han och Maxi få se att vi inte är så lika som dom tror men då blev diskussionen värre :P
Maxi har inte sett den ännu, men han håller väl med Robin :P
My e nog på min sida i alla fall ;)

Bilden!


Även om jag vet vem som är vem och så så tycker jag inte att vi är så speciellt lika. Man ser ju helt klart skillnad, tycker jag i alla fall.

Någon dag, kanske på måndag eller tisdag eller något så ska jag fixa kort på mig och My tsm, när vi är på samma bild från början, så ska vi se :)

Nej, nu ska jag lägga över en bild och en låt i mobilen sen blir det sängen för mig men först ska jag självklart spela klart Harpan, i alla fall tills jag vinner :)

xoxo linda