2 år sen

För två år sen fick mamma ett mejl där ett filmbolag frågade om vi var intresserade av att provspela för en film som heter "Jag saknar dig" som är baserad på boken "Jag saknar dig, jag saknar dig". Jag och My filmade lite och sånt men i slutänden så skickade vi aldrig in den. Dom ville ha tvillingar i filmen eftersom boken handlar om det, så dom letade tvillingpar, tjejer.

Jag gick nyss in på bilddagboken och då stod det något om att jag hade fått en nyhet och då skulle jag bara göra så den försvann, men av någon anledning så läste jag nyheten och där stod det om den filmen, och att den nu har biopremiär 19 augusti.

Jag måste se den, men jag vet att filmen inehåller mkt starka känslor eftersom en av tvillingarna dör. Så när jag ser den så är jag ganska säker på att man sitter där och lipar :P Men jag känner verkligen att jag vill se den, eftersom man själv är tvilling och man kan ju tänka "det där kunde varit jag" i rollen då alltså :P Även om jag vet att vi inte skulle komma så långt, men man hade kanske fått en statustroll eller vad som helt, bara det hade varit häftigt!

Så just nu ångrar jag verkligen att vi inte skickade in våran provvideo, då hade vi ju i alla fall försökt.

xoxo linda
#1 - © sarastille

Hej! :) har just nu en DagensBlogg-tävling på min blogg där vem som helst får delta, så gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-2011-0810.html#comment



Kan det bli enklare?, klicka på länken och skriv "jag är med" :)

#2 - Älsklingen

synd att du inte gjorde det då skulle jag haft en kändis tjej, eller kanske bra att du gjorde det för annars skulle vi kanske aldrig träffats <3