Aristoteles

Sitter och har Svenska B just nu och då jobbar vi om Antiken, och ska göra ett lite större arbete om det. Jag är på punkten där vi ska fördjupa oss om två antika författare och skriva fakta om dom. Har ganska precis börjat för jag hade problem med att hitta författare, men jag hittade till sist och det blev ARISTOTELES och PLATON.
Och som rubriken säger så skriver jag om Aristoteles nu. Känns verkligen som om jag kommer stava hans namn fel flera gånger :P

Hade precis rast så satt och underhöll My med Elin. Sen kom Samuel också så hon hade sällskap lite till i alla fall! Slutar ju kvart i 4 idag så det är ca 1,5 timmer kvar. Lite mindre. Men när man har något att göra så går det bra.

Ska nog förbi ett Apotek också, eller om jag hoppar av på stationen hemma sen, mina illamående tabletter e slut så vill fylla på lite. Alltid säkrast att ha hemma. Bussen hem går 16:25 så borde ju hinna annars också. Men det löser sig :)

xoxo linda