CP skola - igen

Okej, denna gången var det kanske inte skolans fel men ändå lite. Jag pratar om gubben som tar alla klassfoton. Jag skulle fråga när "uppsamlingsbilden" skulle tas och efter 100000 förklaringar visste han fortfarande inte, och efter det skulle han ta enskillda på mig, My och Elin. Man fick 2 försök och han sabbade den första totalt genom att prata med mig samtidigt, hur fan tänker man asså, den bilden var ju helt oanvändbar eftersom jag säger "bra" samtidigt så min mun ser heeeeeeelt cp ut. Och på den andra får han mig att skratta och jag hatar mitt leende när man ler så tänderna syns, jag ser inte normal ut då. Men då var det ju slut på mina försök där -.-'
Fick ju inte se ut som jag ville!!!
Sen kom jag tillbaka 14:10 för då sa Åsa att den uppsamlingsbilden skulle tas. När jag kom dit fick jag förklara IGEN vad det var för något. Men sen visade det sig att jag var den ända så jag frågade om han kunde klippa in mig på klassfotot. Då fattade han inte det heller och trodde jag menade att jag skulle klippas in så det såg ut som om jag var där när bilden togs, men jag menade att min enskillda bild skulle vara nere i hörnet för det hade någon förra året så jag visste att det gick. Men när jag sa att dom skulle fälla in den, då fattade han. Skum gubbe asså -.-'
Sa ju att vi pratade med Åsa, hon sa att hon inte orkade diskutera mer med honom så han var ju inte bara sån mot mig utan han var ju sån mot alla, att en sån får jobb asså. Han skulle jobbat där det inte fanns någon att prata med!

Och nu till det andra som gör skolan CP. Jag gick till datagubben Patrik, även kallad Balong-Patrik för att kolla om dom hittat min dator. Och jag får svaret: "Det vet jag inte". Seriöst vad är människans problem? Jag ska gå dit imon igen och kolla. Dom kan ju fan inte slarva bort den så och sen inte komma ihåg om den är hittad.
Jag vill ha min dator!!

xoxo linda