Dag 30 – Ett sista ögonblick

Jag som hade problem med att skriva om ett första ögonblick, men får väl försöka.

Sista dagen i 9an kanske? Den brode räknas som ett ögonblick. Alla kom till skolan som vanligt och va i klassrummet, i aulan och sen mot slutet så sa någon av mina lärare allas namn och så fick man gå fram och hömta sina betyg och sen ut på skolgården. Man fick en ros också :P Två av mina lärare började lipa när dom skulle prata med oss, när en av dom skulle sluta lipa så började hon prata om köttdisken på ICA, det var rätt kul faktiskt :P

Jag tror att ingen av oss i klassen började lipa, men jag tror att många var nära när den andra läraren började lipa, absolut inget man var beredd på eller hade sett innan.

Ett tag efter skolan slutade (samma dag) så var det först middag i skolan för dom som ville och efter det skulle alla 9or på avslutnignsmiddag i Växjö med 9orna från Vislanda och Moheda, tror jag det var. Men det skulle jag inte skriva nu.

xoxo linda