Håret i Turkiet

När vi ta i Turkiet i år så var vi på en frisörsalong 3 dagar i rad tror jag. Men jag gillad dom som jobbade där och dom gjorde ett riktigt bra jobb! Och en av dom kunde rätt bra svenska så det var lätt att prata med honom.
Jag fixade tid för att färga håret och sätta i en hårförlängning och jag blev jätte nöjd! Tyvärr plockade jag bort lite slingor då och då så mitt höll bara i ca 3 månader när det egentligen håller i ca 6-9 månader. Men jag fick allt det för 1600:- och det är sjukt billigt! Dock tog det 3,5 timme. Men det märkte jag inte för det va en kille som borde varit i min ålder typ som fixade lite med mig och pratade och sånt, så jag tyckte det gick rätt fort.
När dom gjorde slingor på mig så satte dom folie över det så jag såg ut som frihetsgudinnan :P Men jag tyckte det va fint ;)

Det går inte att beskriva hur det var, men jag gillade det och dom andra verkade trivas med dom också :)


Så blev håret på mig :)

Jag och My pratade om det lite innan och då sa jag att om vi åker dit igen så kommer jag göra om det, asså färga och förlänga, men bara om jag får det lika billigt ;)
Det såg faktiskt äkta ut och det blev inte torrt och äckligt :)

xoxo linda