Hemma!

Kom hem vid 9 ungefär efter att ha firat Joel. Det va helt okej, som alltid!

Har inte orkat skriva och det har känts onödigt för jag har bara legat i sängen och kollat på OTH. Älskar avsnitt 16 och 17. Det är så sjukt mkt känslor och det visar verkligen sanningen. Kan säga att det handlar om en kille (Jimmy) som var bästa vän med Lucas, Skills och Fergie (?) och Mouth. Dom som spelade basket på River Court men sen Lucas kom med i skollaget så gled dom ifrån Jimmy och dom pratade inte på 1 år.
Dom får reda på vad han tycker om alla genom att någon har öppnad en tidskappsel som dm har gjort. Den skulle öppnas efter 50 år men någon öppnade den samma år den gjordes. Han blev hatad av alla på skolan, slagen och till sist orkade han inte mer så han tog med en pistol till skolan och sköt Peyton i benet (inte med flit) och sen hotade han dom som han var instägd med.
Till sist kommer han ut i korridoren och pratar med Keith. Men han tar självmord, och efter det kommer Dan och skjuter Keith. Men alla tror att Jimmy dödade honom eftersom ingen vet att Dan var inne i skolan.

Kanske skulle skriva att allt detta hände på en dag, men tidskapseln öppnades tidigare under den veckan.
Sen är det begravningar och sånt.

Jag gillar när det är mkt känslor, tyvärr så är man så känslig så jag lipade flera gånger, tur man va hemma själv! Men jag älskar verkligen dom avsnitten. Tyvärr så kan det sluta så om man inte mår bra och blir mobbad under en längre tid, man ger upp...

Dock så va det fult gjort av Dan att döda Keith, som är hans storebror. Men nu ser Dan i syne och det han ser är Keith som barn, han typ hemsöker honom kan man säga.

Känns som det va ett förvirrande inlägg, jaja :P
Mådde mkt bättre när jag vaknade, inte ont i halsen alls lika mkt, knappt alls :D Det har flyttat sig till tungan istället :P Nästa vecka så ska jag till Hårmagazinet och fixa klipptid. Ska ju till VC 29/9 och såg att vi hade studiedag då så lika bra att passa på att klippa mig då :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen, första dagen i skolan imon :P

xoxo linda