Mys med Göran

Göran ligger jämte mitt huvud just nu, han kom in och skrek på mig. Så söt :)

Va uppe och åt frukoset hos My innan, hon kom och väckte mig vid 11, har inte sovit så länge på ett tag så det va skönt! När jag va uppe så bestämde vi att vi ska ner i tvätten och sen går vi kanske en runda. Elin kommer runt halv 6 så då ska vi möta upp henne och sen dumpa hennes saker här för vid 7 blir det pizza :D
Vet inte hur det blir med killarna ännu men det blir i alla fall jag, My, Elin och Janeth :)

Just nu, när jag åt så tog jag en kopp te också för My skulle ha och detta va första gången som jag drack upp det! Och det smakade helt okej faktiskt. Provade Mys också och det påminnde om en klubba som jag åt när jag va lite mindre :P Så jag ska nog upp och dricka lite till sen, innan vi går kanske :)

xoxo linda