Snart ut

Pappa frågade precis om jag ville ut och gå lite sen så det ska vi :) Har för övrigt precis duschat efter att ha jobbat. Känns skönt att ha tjänat lite pengar!

Skolan va helt okej, men dom har fortfarande inte hittat min dator -.-' Dom KANSKE ha skickat iväg den. Vafan?!? Aja, hade min första fotolektion idag och fick läxa direkt kan man säga. Va tvungen att låna kamera eftersom mina är digital och hybrid, vi va tvungna att ha system så fick alltså låna. Den ville dom ha tillbaka torsdag morgon så det är tur att jag inte börjar förens 12:45 för då har jag hela förmiddagen på mig och eftersom jag duschade idag så har jag bara städningen hemma imon. Vi får hoppas att jag löser det :P

På torsdag blir det bio med My, Janeth och Robin. Evetuellt Amanda, men vi får se :) Hinner typ inte träffa Älsklingen denna veckan :( Vi träffas på tisdag men kanske får sova i helgen eller något, får lösa det! Jag ville inte denna helgen eftersom jag inte sov hemma denna, och så ville jag till mormor. Lite ego där :P FÖRLÅT!

xoxo linda