TV serier

Jag har kollat på den sidan om dom har alla mina serier som jag vill ha och såhär står det!

Glee säsong 2: Kommande
Hellcats säsong 1: Kommande
Pretty little liars säsong 1: Kommande

Så det känns rätt bra :) Fast dom kommer nog vara dyra när dom är så nya. Gick även in på kanal 5 för att kolla om Hellcats kommer tillbaka, och där läste jag att dom har lagt ner serien så det kommer ingen fortsättning, synd för det slutade riktigt dumt! Mitt i allt och det stör mig rätt mkt! Men jag kan i alla fall få den som finns :)

Jag sa till My att jag måste skaffa mig ett till jobb så jag har råd med allt :P Men vi får se hur det blir med det, har bara jobbat genom mamma så vet inte riktigt hur jag ska göra på egen hand :P Det löser sig det med!

xoxo linda
#1 - Anonym

sv: Alla är galet snygga :O hittade alla på nelly.com :))