Yes yes

Tog lite kort innan när jag inte hade något att göra. Här är den första jag tog typ...

Bakgrunden är suddig och det är det jag tycker om. Just denna saken var bra att ha som motiv för man får fokus på olika saker och det e med nice :P


Mitt godis :P

Bussen hem tog en timme och det skulle den INTE göra! Tur att My åkte också för annars hade jag nog somnat eller dött, så sjukt tråkigt. Men det var för att det var så många bilar, men då e de extra segt.

Det gick bra på svenskan i alla fall och jag skrev klart  om båda författarna så nu är det bara myterna kvar, men får se hur det går med dom. Men det tar jag på nästa svenska lektion, måste prata med Jessica med om vad man ska redovisa muntligt. Ser inte fram emot det...

Nu ska jag vänta på mat och se om jag är klar med läxan i foto. Annars måste jag ut och ta nya frysta bilder. Kan se om My vill springa lite!

xoxo linda