Yes!

Har läst ut "Vargtimmen" nu :D Eller gjorde det för kanske 10 minuter sen eller mer men är ändå jätte nöjd! Har varit jobbigt att veta att jag har den och måste läsa ut den! Så nu blir det teori och sen kanske HP böckerna igen :)

Åt innan och pappa hade gjort kalops, så gott! Det är lite kvar så tänkte ta det om jag blir hungrig, annars äter jag upp laxen jag började på innan och så blir det kalops imon :) Får se helt enkelt!

Nu tror jag att jag ska kolla på inspelningarna från igår, i alla fall 1 för om ca 1 timme så är det "Lotta på Liseberg" och det vill jag se, tror det är sista avsnittet idag och hörde att Eric Saade är med. Då måste man ju kolla :D
Vilket påminner mig om att jag fortfarande inte hade kollat igenom bilderna från i fredags eller videoklippen från då och från Göteborg. Får göra det imon eller något. Älsklingen ville träffas i veckan så får se vilken dag det blir :)

Va i Växjö med My innan och köpte present till mamma för hon fyller år på söndag!

xoxo linda