And done!

Skickade precis in svenska uppgiften och det känns skönt! Och alla luciaframträdanden är klara också! Funderar faktiskt på om man ska gå med i kyrkans ungdomskör för det skulle va kul att gå tillbaka till musiken lite. Jag hoppas att det blir den känslan när jag har min praktik på Grönkulla, spela och hålla på :)

Skulle hängt med Cosmin hem lite efter lucian men efter julbordet på Thalia så mådde jag inte bra och så skulle jag ju göra klart svenskan med. Men vi tar det på måndag eller något istället :) Då har jag mitt prov i engelska med, hoppas det går bra! Ska öva lite dom sista dagarna.

Sista dagen (tisdag) så ska jag, My och Janeth äta pizza men ska även kolla med Annelie och kanske Joel och dom :) Kanske träffas senare på kvällen och kolla på film också eller något. Kan ju faktiskt vara kul, men killarna är alltid så sega på våra förslag så vi blir väl dissade då med ;) Men vi får se hur det blir. Men nu på fredag är det tjejkväll i lägeneheten med Janeth och Annelie och det ser jag fram emot!

xoxo linda