Kameran

Köpte ju en webcam igår och har provat den lite idag. Men den vill inte fungera som jag vill, verkar som att ingen elektronik vill det...
Men Janeth har lyckats så imon kanske hon dyker upp och hjälper oss med det, för annars lämnar vi tillbaka dom :) hade tänkt åka och lämna tillbaka dom imon men nu behåller vi dom och åker in ändå!

Kollar lite på TV just nu, men det är snart slut. Kollade på film med Göran innan, "Elina - som om jag inte fanns". Trodde inte att jag hade sett den men det har jag faktiskt, tyckte det var något bekant över den och ganska snabbt insåg jag att jag sett den för något år sen, men kollade på den ändå.

Ska kanske lägga mig och kolla på film snart, ska ge mig på säsong 2 av The O.C. och jag längtar!! Sen kan jag kollar på Kyle XY och efter det kan jag se julkalendrarna. Kan ju i och för sig kolla hur jag vill, men vill gärna inte det. Kanske läser, vi får se hur jag gör :)

Känner att detta blev ett lite blandat inlägg...

xoxo linda