Kuratorn - check!

Jag var och prata hos henne innan. Det var helt okej. Ska träffas två gånger till och tyvärr har hon satt in dom oå idrotten så jag kommer för sent. Men jag ska prata med Daniel hade jag tänkt, han behöver ju veta. Får se om jag hittar honom annars blir det mejlen.

Har rast just nu och är jätte hungrig :( Var inte så lockande mat i skolan precis så det ska bli skönt att komma hem till riktigt mat! Nu i eftermiddag har vi foto och jag har inget att göra. Man får skriva ut bilder och göra tavlor av dom men det är så många som gör det så det finns ingen channs att jag kan påbörja något sånt idag, min sista fotolektion ju... Kanske får sluta tidigare, vem vet? Inte för att det spelar någon roll för jag missar ändå den tidigare bussen så kan ju stanna kvar och vänta på syrran.

Kan kanske göra lite svenska, eller om jag ger mig på gramatiken jag fick av Jessica innan....

xoxo linda