Lite bättre

Idag har jag faktiskt fått i mig frukost och två choklad bitar från julkalendern, öppnade ingen igår.

Skulle stuckit till UNF igår men var inte helt bra då så det var bäst att stanna hemma. Synd för UNF är ett av de få ställerna som jag mår bra på. Men kanske nästa vecka :)
Janeth kom hit med vovven och det var kul, det behövdes kände jag :) Kajsa var så otroligt mysig och skulle sova hos alla tre och hon hoppade på min mage (mindre bra) men va så mysig :D

Idag ska jag ta det lugnt så jag blir helt bra, ska ju jobba imon och ska ju försöka ta mig till skolan på måndag. Men nu ska jag ge mig på engelskan, redovisning på tisdag ju. Och sen ska jag nog be Amanda och Nicole skicka in sina svenska saker så kan jag sätta ihop det eller något. Måste göra klart fotoläxan med, i alla fall leta upp bilder! Låten är ju fixad.

xoxo linda