Morgonpromenad

Idag var jag faktiskt ute och gick en runda med My :) Vi gick förbi Estvalls för jag ville ha gruppbilden på alla luciakandidater så ska hämta ut den imon, ska försöka komma ihåg det bara :P Trodde inte att dom hade öppet först för det är ju ändå så nära jul, men det hade dom :)

Ska upp på vinden när som helst för vi ska klä granen idag :D

Igår va jag ju först hos Joel, gick till ICA för att köpa chips och då mötte vi våra gamla musiklärare, alltid kul! Sen tillbaka till Joel. My och mamma kom och hämtade mig lite efter 4 tror jag det va. Hem och äta, byta om, möta Cosmin och gå till G-kulla. Konserten var väl sådär, men man har ju själv varit där :) Bestämde också att jag ska komma 16/1 för att prata mina praktiktider :)

Nu ska jag upp på vinden för My står bakom mig och väntar :)

xoxo linda