Så där ja!

Nu har jag gjort klart min del av svenskan och jar har fått tag på Nicole så den delen har löst sig. Nu är det bara Amanda kvar och vi får hoppas hon ser att jag har skrivit :P Tack vare allt jag har gjort idag så har jag fått huvudvärk! Kuratorn frågade om mina datorvanor hemma, jag sa att jag hinner tröttna i skolan och där kan jag verkligen inte påstå att jag ljög!

Just nu vill jag bara hem och äta och sen lägga mig framför TV:n och kolla på min kärlek, The O.C.
Ska ju öva på glosorna som jag sagt också. Hoppas verkligen att det går bra! Och bara för att jag var så duktigt idag så ska jag belöna mig själv med en kaka ;)

Funderar på (kom precis på det) om man ska ta och baka såna kakor (cornflakes kakor) till jul och ha med några till mormor och släkten? Det är ju ändå så otroligt enkelt att göra så varför inte liksom? Ska kolla med dom där hemma för jag tycker det låter som en bra ide ;)

xoxo linda
#1 - amanda

har skickat på hotmail, hoppas du har fått skiten ;o puss