Snart sova

Är hemma från Växjö, köpte 2 saker på Akademibokhandeln och en eyeliner på City Gross. Har letat jätte länge efter en butik som säljer Wet n' wild men har inte hittat någon, därför köpte jag den andra eyelinern som jag har lagt upp. Men så idag så hittade vi det på City Gross och jag blev jätte arg! Så som jag har letat och så har det funnits där :o

Eric var väl bra, men det var fullt med folk och jag kände att jag glömde mitt tålamod hemma alltså! Så sjukt irriterad man blir på en del -.-' Träffade moster, 2 kusiner och deras barn. Min ena kusin har en så otroligt söt dotter och hon är lite mer än 1 år, hon älskar tydligen Eric. Så söt :D

Nu ska jag lägga mig och läsa. Läste ut "Flytten till Manhattan" igår och har gett mig på "Dark flame". Hade tänkt läsa lite i den :) Blir mkt att göra imon, ska även lägga upp lite bilder då...

xoxo linda