Sötnosar

Igår kom Mys råttor och till sist fick jag döpa en ;) Det blev Siddh :D


Den gråa är CHARLI och den bruna SIDDH. Så söta :)
Tog bilderna från My, även om det var jag som faktiskt tog korten ;)

Har multimedia nu och det suger. Slutar snart och det är skönt. Då ska jag till lägenheten för mamma behöver hjälp. Har letet lite fakta om depression och tyvärr så ger jag mig själv den diagnosen. Och just nu anser jag inte att det är helt mitt fel, minst 50% är pga andra. Men ska se hur vi löser det.
Men magen börjar bli okej, kan ju hoppas lite på det. Kan typ inte äta och har gått ner 4 kg sen i torsdags kväll. HAde kanske varit kul om man behövde det.

I fredags när Janeth kom så hade jag gått ner 1 kg och då sa My att det hade varit kul om det vore så lätt. Men jag sa att hellre går jag upp 1 kg och mår bra än att må så som jag faktiskt gör. Men nu hoppas jag på att det blir UNF på fredag för det behöver jag! Saknar det folket :)

xoxo linda