Svårare än väntat...

Det visade sig att det inte bara va att fixa bilder och sen skicka in. Nej, nej. Bilderna fixade jag och la in dom i bildspelet, men sen skulle man exportera ut det. Efter att ha gjort om det 5 gånger så insåg jag ju sen att jag letet fel. Efter jag hittat det och kollat så ser jag att jag har dubletter av en bild, så fick byta ut den och exportera igen, 3 gånger denna gången.
Sen kom nästa problem, att skicka in den. Jag hade lite tur för nu fungerade elits, men den vägrade bifoga filen. Så tänkte ta hotmail, då är filen för stor. Till sist fick jag lägga in den i en mapp på elits där det skulle vara något annat. Men hoppas han ser den. Men tog ca 15 minuter att få in den i mappen. Totalt tog det nog cs 1 timme efter att jag exporterade första gången. Blir så trött på sånt, men nu är den gjord och då är det bara två saker kvar :) Har tyvärr inte fått svar på mitt mejl ännu....

Har ätit och är äckligt mätt. Tror ändå att det blir lite chips sen (a' Ska fixa naglarna först med så dom inte ser så fula ut, har lossnat färg på dom. Men men, får se om jag ger mig på svenskan nu då!

xoxo linda