Wups

Såg att jag inte har skrivit på 2 dagar. Sorry...

Igår var det skola men jag stack hem tidigare för det var vårat första luciatåg. Gick skit kan jag säga. Vi hade en till senare och det gick väl bättre. Efter det stack jag hem och bytte om och sen drog jag, My och Janeth till UNF. Kul som alltid, roligt att umgås med folk som är onormala på ett bra sätt, älskar humorn, folket och allt på det stället :)

Idag hade jag först lucia på ICA och sen var vi lediga så jag och My åkte till Växjö för att jobba. Efter det åkte vi hem och jag åt, sen stack jag till Joel :) Trevligt som alltid! ÄNTLIGEN fick man träffa sötnosen Lexie och se köket :D Nice nice! Kom hem runt halv 1 och då stack jag upp till My för att kolla på TV och äta chips. Slutade med att jag tog upp råttorna i sängen och så sprang dom runt som små idioter i hennes säng, så söta!

Nu hade jag tänk sova. Skriver troligen mer imon, kommer nog lite bilder på det jag har haft på mig också. Alltid kul att se ju.... Imon ska vi även åka till Grimslöv för att se när några av mina kusiner har lucia, har laddat batterina så kameran hänger med! Sen ska jag ge mig på lite läxor också!

Men jag har haft 2 bra dagar i alla fall, kanske därför jag inte har skrivir riktigt heller, även om jag inte har haft så speciellt mycket tid...

xoxo linda