Can't be love!

Har precis fått rast och lyssnar på Can't be love med Laura Izibor. Men det är snart slut, precis just nu faktiskt.
Har varit hos skolsköterskan i ca 30-35 minuter. Alltid kul :) Tyvärr var detta då våran sista gång :( Men får se, kommer ju självklart klara mig, men ändå :)

Just nu då har vi rast, men annars har vi svenska och vi ska analysera dikter eller låttexter och det går väl inte så bra. Vi ska göra minst 5 st och jag har bara gjort en, men är på min andra så hoppas att jag hinner :)
Efter det har vi matte, inte lika kul men jag ska försöka! Så länge jag har musik på så kommer det gå bra :)
Ska kanske köpa eller låna en ny bok som heter "Du äger" som hjälper självkänslan, så får se hur det blir med det ;)


Sökte precis på bibliotekets sida och ser att den finns inne så ska nog smita dit på lucnhrasten :) Eller om jag hittar den i en affär eller så, så det ska jag kolla på när jag ska hem, eller om jag tar det på lunchrasten också :)
Hoppas den inte är för dyr bara!
Och så får vi hoppas att den är bra med!

Sen blir det bara att vara hemma med pappa och katterna :) Ska kolla lite på inspelningar tror jag för min boxer börjar bli full!

xoxo linda

#1 - Aleksanderlina

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!