Huvudvärk?

Kollar på TV och det är reklam och precis när jag skulle skriva rubriken så sa dom, huvudvärk?
Så det fick bli den :P smart som man är

Ska snart sova men sitter vid MSN som jag typ aldrig gör annars, men det är ju mycket lättare än SMS ibland så nu fick det bli så :) My var här nere innan för jag upptäcke att lilla Lisa (ena katten) blödde jämte örat och det var mer än vanligt, hon kliar sig för hårt :( men då kom My ner och vi smörjade på såret och hon blev inte glad, stackarn :( känner mig jätte taskig som höll fast henne...

Nu lyssnar jag på musik med två st som är med i One tree hill och just nu är det Haley's låt Halo, väldigt bra :) både hon och låten faktiskt!

Har ju ÄTNLIGEN börjat läsa boken och den känns väldigt bra och sånt, en bok man behöver helt enkelt. Så hoppas den forsätter så! tränade lite med, har faktiskt längtat efter det med, men sen åt jag och blev trött så ville inte, men ägnade ca 1h till att träna lite :) DUKTIGT!
Ska läsa imon och ska träna lite mer då, måste dammsuga med :( och borde verkligen göra matte med, men det får bli på lovet istället! Har det på torsdag så jobbar ju lite då. Måste verkligen, men usch :(

Och på fredag på idrotten ska vi till gymmet och vi ska börja planera ett gympass anpasst efter kroppen och så ska man veta allt om det med, usch!

Näe, nu ska jag nog göra något vettig, men kom på att det inte finns något. Borde kanske försöka flirta med Lisa så hon inte hatar mig... men hon kommer ändå sova hos mig i sängen så klarar mig nog ;)



En bild på sötnosen från sommras tror jag, borde vara då!

Nu har låten hunnit ta slut så nu är det Erin's tur med Can't be love. Den va med i senaste avsnittet, bra tycker jag! Men brukar tyvärr bara dela mitt intresse för mina låtar med artisterna som sjunger dom ;)
Nej nu sitter jag och sjunger ocksåm dock på en annan låt för jag skriver så sakta att låten redan han ta slut med Erin xD
Men, det är tur att man är själv i rummet för stackars den som hör asså...

xoxo linda