Klar!

Är så duktig så nu är uppgiften inskickad, bäst ;)
Snart ska vi äta och maten låter lite skum måste jag säga :s

Just nu vill jag bara hem, orkar inte med skolan och klassen, alla verkar lite halt störda idag tycker jag. Inget jag gillar...

Spelade inte Harpan, men tror jag ska göra det nu, i väntan på matrast ;)
Har även bestämt mig för att göra en kassabok i excel så börjar med det i Mars så får vi se hur mkt jag slösar :O börjar ju med 1500 för att färga och klippa håret, känns inte så kul :( Men dagen efter fyller man ju 17 år ;) och då hoppas jag på i alla fall lite pengar :O eller i alla fall när släkten firar oss :)
Brukar få det, så snälla så :)

Till familjen nu då, bara för det är alla <3 dag, jag älskar er :)

Slänger in en bild från Oleo på mig, My och Janeth :)



Inte den bästa bilden men vi är ju så fina ändå ;)

xoxo linda
#1 - syrran

detsamma du ;)