LOV!

Igår var sista dagen innan lovet, väldigt skönt måste jag säga!
Op kvällen stack jag, My, Hannes och Janeth och åt pizza på Oliveros, trevligt :) Sen kom Julian och Petar och då tog jag läsk av dom och satt där och pratade lite :)

Jag och Janeth fick ragg där och My hade sitt med sig ;) Allt kan hända en fredagkväll...

Idag ska jag se vad som händer. Vet inte ännu så får se :) Men vet att jag ska till lilla mormor senare sen :) Hoppas Isak och Theo kommer! Mysiga :)

Just nu duschar pappa och sen ska jag klippa hans hår, hoppas det blir bra!

Får se vad som händer på lovet, har ingenting inplanerat men vet att jag ska dra igång med min idrottsplanering som ska va klar sista mars, så det hinner jag :)
Ska ju även göra matte och läsa ut en bok :)
Lånade "Du äger!" igår på bibblan, hittade den inte i någon affär så det blev billgast såhär, och det var ju det ända alternativet. Får se om den är bra, är bara i kapitel 2 och det har inte hänt så mkt än.
Måste skriva i "skrytboken" med, missade det igår tror jag!

Näe, nu ska jag kolla lite på TV. Ska nog träna lite när jag har klippt pappa, så kan jag duscha efter det! Skönt att träna, men gud va tråkigt att duscha...

xoxo linda