Natti

Näe, nu är klockan snart tolv och det är sent även om jag är ledig imon. Och nu har jag spelat Harpan, chattat och lyssnat på musik. Skönt med musik men nu har jag ont i huvudet :'(

Men nu ska jag faktiskt sova! Men först måste jag tvätta ansiktet, har tagit bort sminket, gjorde det för någon timme sen så är bara tvätt och tandborstning kvar, skönt! Hoppas jag sover bra och somna fort för nu har jag ingen att messa med och jag orkar inte glo på TV. Har några inspelningar att kolla på men dom tar jag när jag har tid imon, har en del att göra även om det inte riktigt känns så :P
Men duktig som jag är så klarar jag av det och kommer hinna med allt jag ska, sen får vi se om jag gör något jag vill, men det ser vi då!

Börjar bli rätt snorig nu så måste ha nässpray så hoppas jag kan andas efter det, annars får jag försöka göra det på något annat sätt helt enkelt ;) Dö hinner jag inte så det kommer jag inte ;)

Min mobil har börjat krångla en del den senaste veckan, mamma skyller på att jag har dålig inflytande på mobiler eftersom alla mina mobiler CPar på ett eller annat sätt. Jag förstår inte vad jag gör fel...

Nu drar jag mig mot toaletten för att göra mig klar för sängen som verkar rätt lockande just nu :)

"I wear a halo"

Här kommer en fin bild på mig som är från i fredags, har gjort om den väldigt lite så den är inte så bra ;)

Sjukt stiligt (y'

xoxo linda