Sista dagen på lovet...

Idag är det sista dagen på lovet, känns inte kul!
Och jag har inte gjort alls så mycket matte som jag borde och det är allt annat än bra! Men får jobba lite med det innan kvällen och kanske även i helgen.

Ikväll blir det lan, men innan det ska jag och My träffa Mourad och Kenny :) Trevligt, var ett tag sen! <3
Får se om lanet blir kul och att det inte blir som förra gången för de va inte kul eller bra! MY ska ju med denna gången så vi får köpa lite saker till det :) Får se om jag tar med mig datan, kan ju ta den eller min andra. Förra gången hade jag inget internet så vi får se om jag har det denna gången, annars blir det film igen ;)

Kom på nu att jag borde packa ner en del filmer. Förra gången va de Grease och Mamma Mia bl.a. :)

Nu är My i duschen sen blir det Netto!

Bytte lakan igår, mysigt! :)

xoxo linda