Sova!

Igår åkte vi till mormor :) Jag fick övingsköra dit men eftersom jag bara kört en gång innan i hela mitt liv så gick det inte överdrivet bra och mamma blev sur, då är man verkligen så sugen på att köra. Herregud, vad kan hon förvänta sig, att jag är bäst eller? Själv tyckte jag det gick rätt bra. 

Isak och Theo kom, så mysiga :) Lekte lite med Isak, sötnos! 
Där va vi i några timmar och sen hem och göra mat, det va gott! Men oj så trött man blev :o
Och när jag precis hade lagt mig och skulle sova (klockan va typ halv tolv) så ringer det på dörren och Lisa morrar som satan. Då står det en man utanför dörren och plingar en del. Jag ringde mamma och hon kom ner, men sen gick han, när han plingat ett tag. Fatta rädd man blev.
Men det verkade vara en mamma och pappa känner som kom och va full.

Idag jobbade vi vid halv 1 tiden. Vid 2 var det möte på UNF och det va väl helt okej. Blev invald i styrelsen som ledamot tror jag det var (y' 
Efter det fick My möta mig och så gick vi till Netto. Men det va inte länge som jag va hemma för vi skulle på bio med Janeth. Vi skulle se "Harry Potter och Dödsrelikerna del 1" och den va bra. Jag, My och mamma har redan sett den men inte Janeth ;)

Nu ska jag nog äta för jag har i stort sett bara ätit frukost idag. Imon börjar lovet på riktigt! Skönt!
Och då drar vi igång med träningen igen!
Och efter jag ätit ska jag gå och gosa med Göran för han ligger och sover i min säng :) <3

xoxo linda