Tisdag

Nu är det äntligen tisdag, inte för att det händer något, men det är en dag närmre lovet :) och det är skit bra!

Igår bowlade vi med två som mamma känner, jag spelade med My och mamma. Mamma vann och My förlora ;) Känns ju skönt att inte vara sist :P och efter det åkte vi till City Gross och där köpte vi 4 böcker, det va 4 för 100:- och den jag valde är typ som en överlevnadsguide för tjejer. Den heter "Unga tjejers bok om sex och kärlek" och den ska jag börja läsa på idag. Är väldigt sugen på att börja läsa den :D


Kommer ju ha tid på lovet men då måste jag göra massa matte så jag verkligen lär mig, hoppas bara det går. Måste klara nationella i sommmar och då måste jag jobba på lite bättre och inte glömma massa saker som jag måste komma ihåg!

Nu är alla på rast och jag sitter själv i klassrummet, tur det för jag nyser en del just nu, inte kul om dom andra skulle vara här då :P
Vi har inte gjort något meningsfullt ännu men vi får se hur det blir sen.

Hade ju två redovisningar igår. Jag klarade dom rätt bra. Den första blev jag faktiskt lite nervös på och så krånglade de jätte mkt, fast det gjorde det för alla så det va ju skönt. Och jag va sist, också skönt!
Efter skolan var det ju engelska redovisning för läraren och det gick väl rätt bra, bättre än väntat men kunde ju bli bättre. Det blev VG- och om jag bara lär mig gramatiken bättre så blir det kanske VG på det mesta :)

Just nu: Halo - Haley James Scott. Väldigt bra låt som är med i One tree hill ,världens bäst serie :) Enligt mig då!

xoxo linda