American Pie 2

Stavas det så? I alla fall så är det det jag kollar på nu, har sett några av dom men tror inte jag har sett denna, så får se om den är bra :) Funderar på om jag ska kolla på OTH istället och filar naglarna för dom ser inte bra ut.

Har haft en dålig dag idag har det kännts som så ska bli skönt att åka till Älskling i helgen. Tycker det är så mysigt ute hos honom. Fast förra gången var det inte så mysigt för när jag kollade ut så skulle en ko/tjur (?) sätta på en ko och det var inte det mysigaste att se nästan så fort man vaknat, men men ;)
Får se om det är bra väder för då kanske han kan visa mig runt lite, om vi orkar gå.

Imon ska åka buss med Hugo (marsvinet) för han ska klippa klorna och mamma är redan där. Är faktiskt rädd för att åka med honom, han kanske blir så rädd att han dör? Vi får hoppas att det går bra! Ska ju jobba också.

Har inte läst än även om jag har skrivit det 2 ggr... Kanske gör det sen, kanske inte. Får se vad jag orkar med :)

xoxo linda