Bröllopet!

De som skulle gifta sig heter Malin Pettersson och Pocke (Patrik) Andersson.
Malin är min kusin. Vi kom dit runt halv 5 och träffade släkt och vänner. Sen började allt och min gamla klasskompis Ivona spelade och sjöng, visste inte att hon skulle komma så vi blev förvånade när vi såg varandra :P Men kul att träffa henne igen!
Det var väldigt fint och Malin (bruden) bröt ihop lite, men hon såg väldigt lycklig ut ändå. Glädjetårar alltså. Men hon lyckades samla sig och så och båda två sa JA :) Hon tog hans efter namn och heter nu Andersson.

Efter det så var det först en del fotografering och sånt sen mat och det var gott! Mot kvällen så började Linn (Malins syster) och Ivona spela musik och de flesta hade druckit så några dansade och höll på och hade kul :)

Vi fick se brudvalsen eller vad det heter men det gick väl inte så jätte bra :P Men Pocke var bra på att bugga så jag och mamma dansade med honom ^^ Orkar inte skriva allt men jag hade riktigt kul och vi kom hem runt 1 så var rätt slut efter det. Fick prova någon drink eller vad det var som Malins halvbror gjorde, han var tydligen bartender så han visste vad han gjorde. Och den var helt okej.

När Isak skulle gå och lägga sig så frågade jag om jag kunde få en kram och då kom han och gav mig en, sen fick jag en puss på munnen av honom, så söt! :) Sen gick han och pussade lite på Ivona :P


Ivona som spelade och sjöng :)


Brudparet :)




Byte av ringar. Från Pocke till Malin :)


Från Malin till Pocke :)


"Du får nu kyssa bruden"


Hela familjen :)


Ris kastning :)


Brudvals :)


Haha kolla Isak xD


Morfar, pappa, son och mamma :)

xoxo linda