Christer Sandelin

Jag och My sjunger Sing Star ibland och där brukar vi sjunga "Det hon vill ha" med Style och en av dom i det bandet heter Christer Sandelin. Varje gång jag hör den så tänkte jag på "Lilla Jönssonligan på styvalinan", det är en film och låten påminner om en låt i den filmen som är i slutet.
Jag spelade in den filmen för någon vecka sen när den gick på TV och igår efter att jag hade sjungit med My så kom jag på att jag kan kolla om låten står i slutet av filmen. Det gjorde det och den som sjunger är................Christer Sandelin!
Inget jag hade någon aning om alls för jag har inte sett den på flera år. Jag blev överlycklig för då är det ju inte konstigt att jag tänker på filmen när vi sjunger den. Låten heter "Pojkar som män".
Det är lite konstigt att jag tänkte på den låten när jag sjunger "Det hon vill ha" eftersom jag inte har sett filmen på flera år, som jag sa, så jag borde egentligen inte minnas den alls?

Ingen fattar säkert vad jag skrivit men jag blev glad ändå när jag såg det, hittade kopplingen mellan låtarna utan att veta det från början.

Här kommer låtarna. Hittade ingen video till "Det hon vill ha" som dom gjort så det blir någon annan men låten är med.


"Det hon vill ha". Låten vi sjunger på Sing Star.


"Pojkar som män". Låten från eftertexten i filmen.

Så fort jag upptäckte det så gick jag upp till My, tyvärr så trodde hon att något allvarligt hade hänt när jag messade och frågade om hon va vaken :P Men så var det inte :D

xoxo linda