Dag 02 – Min första kärlek

Man har ju alltid varit lite kär i alla som man har varit tsm med, men om man ska ta första riktiga kärlek så är det nog Joel.

Min klass brevväxlade med hans klass och jag gick på friidrott med två i hans klass. Vi träffades efter en träning en kväll och då blev vi tsm, vi gick då i 6an.
Sen tog det slut men träffades ändå genom gemensamma vänner eller vad man kan säga. Sen slutade alla prata med oss under något år men i 8an (typ) så började Joel prata med mig igen. Till sist pratade vi så mkt att han blev min bästa vän, det var han som visste mest om mig och det var han jag kunde prata med om allt! Han ville bli tsm men jag var rädda tt våran vänskap skulle förstöras, under förhållandet eller om det skulle ta slut. Men till sist vågade jag chansa och 8 april 2010 blev vi tsm och jag har nog aldrig varit så lycklig som jag var under tiden tsm.

Vi gjorde allt ihop och kunde skratta eller bara va och det var jätte skönt. Men sen gjorde han slut och det kändes som min värld bara rasade, jag hade blivit så beroende av honom så vad skulle jag göra nu, utan honom?
Det går sakta men jag hoppas att någon dag kan jag fortsätta mitt liv utan att känna något.
8 april 2010 - 24 januari 2011


Inte den bästa bilden, men den togs 8 juli 2010 på våran 3 månaders dag. Alltså togs den för exakt 1 år sen när jag följde med hans familj och åkte på Göta kanal.

Jag skrev att jag var rädd att vänskapen skulle förstöras, tyvärr hade jag rätt också och han är inte min bästa vän längre. Jag vet inte om han någonsin kommer bli det igen så vi får väl vänta och se.

xoxo linda