Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är, för mig, dom bästa man kan ha och jag tycker att dom gav mig en bra uppväxt. Tänkte skriva om dom en och en. Förlåt om bilderna inte blev bra men det är dom ända jag har.

Pappa

Så fina :)

Pappa, han är 52 år och jobbar på Alvesta golfklubb, tror jag det heter. Golfbanan i Alvesta i alla fall. Han fyller år ca 4 dagar före mig och My, så det var en fin 35 års present ;) hihi Tycker att man får säga så :P
Har två katter hos honom som e sååååå fina! Tack pappa!
Världens bästa pappa i alla fall, även om vi har våra stunder :)

Mamma

Mamma, hon är 49 år och jobbar med typ bokföring och sånt som jag inte fattar något av :P Men jag vet att hon är egenföretagare.
Har nu bara ett marsvin hos mamma men han e underbar :) Hon fick den när hon fyllde 47 tror jag? Fick LillBus då med men han har ju avlivats.
Världens bästa mamma, och även vi har våra stunder ibland :)

Älskar er!

xoxo linda