Frukostgäst

Var uppe hos My och åt frukost på balkongen, riktigt skönt att sitta där, men hade varit bättre med bord och stolar där.

Har precis läst på Aftonbladet och hittade något riktigt äckligt!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13279771.ab

Vet inte om det syns så tydligt vad det står men det handlar om en kvinna som styckade, kokade och sedan severade en kvinnas kropp till barn i bostadsområdet. Typ så, jag blev riktigt äcklad av att läsa det, fattar inte hur man kan göra så! Och nu, efter 132 år så är brottet löst, tror jag.


Ska snart gå till Nordea med My så jag kan kolla hur mkt pengar jag har, kan inte vara så jätte mkt med tanke på att jag handlade för nästan 1000:- igår (tror jag).

Blir inte att åka till Växjö idag för jag tror faktiskt vi fick ihop smycket, det ser ut att hålla och rosetterna lossnar inte om man håller i staven, så det ser bra ut :D Ska låta det vara så ett tag till och sen kanske jag rengör och tar bort prislappen imon eller något.

Nu ska jag nog byta kattsand eller borsta tänderna och sen går vi nog :)

xoxo linda