Harry Potter och Hemligheternas kammare

Älskar Harry Potter så klart att jag kollar på det nu! Kollade på Postkodskampen innan men den var inte så speciellt bra. Åt chips och dipp med så kommer väl må skit för det imon, men så e det :) Men det gör inget för då har jag min fina älskling hos mig i alla fall! :D

Tror jag ska bränna klart filmerna och sen ska jag lägga mig och läsa teori. Kan göra det under tiden för det tar så lång tid att fixa det. Har börjat packa lite men ska fortsätta med det så fort jag har tvättat ansiktet och sånt, behöver ha lite av det med mig imon för ska sminka mig och min hy blir såååååååååå fräch av det, tyvärr... Men, det är inget jag kan göra något åt!

Har gjort klart en film och blev så sjukt glad för jag har aldrig gjort det innan och visste inte att man kunde välja hur menyn skulle se ut och att man kan skriva lite vad man vill på menyn också, så har suttit och kollat på alla dom ^^ Det är ca 10% kvar på denna filmen (2) så den är snart klar, tror jag...

http://www.maxlinder.se/commercials/lonneberga_smorgas.html
Älskar den låten, den är med i en reklam för Lönnebergaskinka men den är så bra på något sätt ^^

xoxo linda