Headache

Har fått ont i huvdet, eller har haft det typ hela dagen och brukqr få det om dagarna nu. Börjar nog bli som mamma på den biten ^^ Tyvärr :P

I alla fall, kom på att jag kanske skulle ta kort på hur håret blev, i alla fall luggen. Hade tänkt köpa en hårfärg till och fixa i längderna ju, men orkar inte så kanske gör det imon eller på torsdag. Men om jag hade färgat det imon så blir det lagom till bröllopet? Tror jag gör så, alltså köper jag färg imon efter att vi varit i Växjö. Eller om jag sticker till Netto nu och så vet jag att jag hinner. Kanske ska be My eller mamma att lägga i färgen eftersom det mesta är bak i nacken, och lite utväxt. Men får se :)

Ska se om My vill följa med till Netto och sen ska jag nog gå och äta lite, ska ju egentligen äta lite, men ofta men är inte så bra på att göra det....

Kollade på Hellcats i datorn innan för min boxer hade inte spelat in med är 4 minuter, i slutet. När jag låg och kollade så fick jag sällskap av Lisa mitt i allt och hon la sig på mig och kollade på skärmen, så duktig :) Hon kom åt knapparna ibland så jag fick gå tillbaka lite i avsnittet för jag missade en del när hon höll på :P

Det är reklam just när bilden togs. Hon verkade gilla det för hon låg där jätte länge och kollade/sov :)

xoxo linda